مشاوره تخصصی کودک و نوجوان و بهبود کیفیت زندگی

شما قطعاً و باید عاشق جسم و روح خودتان باشید.

مشاوره تخصصی کودک و نوجوان و بهبود کیفیت زندگی

شما قطعاً و باید عاشق جسم و روح خودتان باشید.

سلام خوش آمدید

مشاوره و پشتیبانی تحصیلی

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۳ ب.ظ

مشاوره و پشتیبانی تحصیلی ویژه دانش آموزان متوسطه دوم و اول 

پشتیبانی و مشاوره 24ساعته، تنظیم بهترین و قابل انعطاف ترین برنامه مطالعه

ارائه بهترین روشهای یادگیری و مطالعه به دانش آموز

کاهش استرس و ایجاد انگیزه در دانش آموز

ارائه بهترین اطلاعات در مورد رشته های مختلف دانشگاهی و شرایط شغلی آنها

روشهای ایجاد تمرکز و یادگیری عمیق 

مبارزه با فراموشی

مشاوره های فردی در مورد مشکلات جنبی پیش روی دانش آموز که باعث لطمه  و افت تحصیلی در ایشان می شود.

به من ایمان بیاورید، مشاوره های من را باور کنید.

سوابق کاری من نشان از مشاوره های بسیار موفق من دارد.

باشد که درست تصمیم بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تلفن تماس09148242590
در تالیف کتب مربوط به رموز موفقیت و بهبود کیفیت و رشد فردی،کتب کودک و نوجوان آماده همکاری با انتشارات معتبر هستم.
برای مشاوره رزرو وقت قبلی ضروری است.

آخرین مطالب